Vårstädning på gång...

..ja, alltså inte i läggan utan det är jag som behöver rustas upp.

Följande produkter har därför i panik inhandlats... :D

*Hårtoning
*Läppstift
*Ögonpenna
*Vattenfast mascara
*Glansspray till håret
*Bomullsrondeller



.. för att dölja de skador som uppkommit på grund av sjukdom slöhet. Har inte ägnat många minuter åt mitt utseende sista tiden. Mascara och läppstift (möjligen) och dra kammen genom håret det har varit min melodi. Sååå har man förfallit rejält och akuta åtgärder är nödvändiga. Det finns de i min närhet som kommer att protestera nu... men det är så här det känns. 

Varför denna ångest nu??

Jamen vi har ju fest på lördag och jag vill vara någorlunda snygg... och fräsch! :D

Börjar vårstädningen pronto med att lägga en ansiktsmask... vardagslyx i vardagslyckans hem! :D

Ha en riktigt sköööön kväll!

Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Ps. kolla in
Emmas blogg får ni se var vi har varit idag...

Kommentarer
Postat av: Malin B

Får vi se före och efterbilder då? ;)

Jag tror iallafall att du är snygg jämt för jag känner att jag gillar dig precis som du är.

Fast visst är det lite extra vardagslyxigt att verkligen känna sig fin.

Hoppas du får kul på festen.

Kram!

Postat av: Malin B

Åh! STORKALAS!!! Jag stämmer in i Ja må du leva för er jubilar. Fast ni är ju så duktiga på att sjunga "hela högen" så det behövs nog ingen större hjälp på den fronten... När någon fyller år på jobbet och det ska sjungas så står alltid den som håller "talet" ett öga åt mitt håll när det ska till att sjungas. ;) De minns ännu då jag som nyanställd skrålade luciasången mycket hellre än bra. ;)

2012-04-12 @ 21:03:31
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Gubben

Ps Egentligen behövs det inget tillägg för hon är ändå "Vacker utan spackel".

2012-04-13 @ 14:15:39
Postat av: Annika

Jag tycker du är fin för jämnan, så det så. Hoppas ni får ett superroligt kalas, kramen :)

2012-04-13 @ 21:34:25
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Hoppas att ni alla får en toppenhärlig kväll i kväll!

2012-04-14 @ 18:37:55
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Svar från min blogg:

Härligt, härligt! Spännande att få höra mer sedan.

Kram min kära bloggvän!'

(Om du vore här nu skulle du få fika, tror bestämt vi äter jämt. Det beror nog på att jag tar chansen att smyga in här medans kaffet kokar.)

2012-04-15 @ 13:41:31
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback