Surströmmingspremiär...

har det varit i helgen!surfisken har ätits av många här uppe i norr. Dock inte här! Vi har haft prinsen och prinsessan på besök och vi har ätit Varmkorvstacos!! Ja, ni hörde rätt tacos med varmkorv med alla tillbehör, vill någon ha receptet så kan jag lägga ut det, hi hi. Inte det godaste jag har ätit i mina dar men herrskapet var mycket nöjda över den av dem komponerade måltiden. Vi har haft gott om tid för mys och "lära sig sticka", göra en pärlbricka, köpa och inte minst äta lördagsgodis... ja, gisses vad vi har haft KUL! 

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Barnbarnen är en underbar gåva! Tänk att få rå om dessa härliga små smarta människor och få följa deras uppväxt. Att höra de små säga: Mormor jag älskar dig, då är glädjetårarna nära

Vi har haft en mycket krativ vecka maken och jag. Lite pyssel med stugan, mycket pyssel hemma... nu är ni nyfnikna va? Men kameran den har jag inte tagit fram för att fota än. 

Bland annat har vi äntligen funnit ett vitrinskåp...
som nu står här... det blev kanonfint!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Åse

Så mysigt det låter med barnbarn besök , att få rå om och skämma bort lite ! Ha en fin måndag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback