Åsså var julen över...

Rackarns vad fort tiden har gått! December bara swischade förbi och jag har inte tindrat här en enda gång.
 
Bjuder därför på några advets/julbilder...
 
Gillar verkligen att dekorera skänken, allt gör sig bättre nu när den är vitmålad. JUL-bokstäverna i lättbetong??  är årets enda nyinköpta juldekoration. Oj, nu ljög jag - skridskorna i granen är också nya.
Jag har skrivit förut om att vi brukar ha julevenn på jobbet, och av min venn fick jag finaste silverbeströdda döskallen att hänga i granen. Inte vad jag skulle köpa själv - men jag måste erkänna att den är riktigt läcker.
 
 
Julafton var vi som traditionen bjuder hos Anna och hennes familj. Tror att det är den lugnaste julafton jag har upplevt på länge. Det var en stillhet och ro över den utöver det vanligt. Barnen var så lugna och inte så stirriga trots väntan på tomten så vi åt den goda julmaten utan jäkt och stress. Sen kom TOMTEN - gissa om det var tindrande barn som fick sina paket!!
En kul grej berättade Frida för mig.
Jag delade ut julklappar efter det att tomten hade gått iväg, och lilla A som fick många klappar har efteråt hävdat att han fått alla sina paket av mormor!! :D Så vansinnigt sött - skulle tro att man ligger på + nu!!
 
Jag hoppas att ni också fick en fröjdefull jul!
 
Kraaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Eva

Här hade vi oxå en underbart härlig jul...tillsammans med barn o barnbarn ! Tomten kom o Neo var överlycklig :D

♥♥♥
KRAAAM EVA

Postat av: Malin B

God fortsättning!
Roligt att se din julstämning. Jätte fint.
Du har så härliga barnbarn och tänk vilken snäll mormor som gett ALLA paket!!! =)
Kram!

Svar: Jadu, gissar att jag mycket populär för tillfället! Lite orättvist känns det faktiskt mot den ömma farmodern...Kramen! Liza
Elisabeth Bogren

2012-12-28 @ 22:28:37
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback