Gardinbyte...

Äntligen har orken infunnit sig för gardinbyte!! Det är verkligen på tiden...


Först ut... ARBETSRUMMET!

Den randiga gardinen är klockren här... passar nästan bättre här än i gästrummet...


Den gamla 50-talsvasen fick nya blommor från Village i limegrönt, en behövlig färgklick! Det mesta är ju vitt, grått och svart här inne!

Ikväll har jag bakat en underbart saftig citronkaka också... så god!

Alltså en riktigt produktiv dag och kväll hos vardagslycka! Börjar känna mig riktigt på G nu! :D

Ha en skön kväll och en fantastisk tisdag!

Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: millandante

Kul att hitta hit! Lite förändring med saker man redan har gör susen, jättefint!!



Hittade hit via Tinaminastina och din kommentar där om vikt... är det lchf du kör? Jag har nyligen börjat, för första gången i mitt liv, och det är kul att blogga med fler som är på G. Men jag läser också hur jobbigt du haft det den sista tiden, med sjukhus och allt, så du har kanske tagit lite paus nu...? Vilket som så hoppas jag att du får ha hälsan nu!!!

På återseende från en ny bloglovinföljare:)

Kram Milla

Postat av: Annika

Läckra gardiner, gillar massor! Blomman var också jättefin, en verklig färgklick. Ta inte ut dig bara nu, kram!

2012-02-21 @ 01:16:58
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: mo

Hej vännen, vad skönt att se att du mår bättre. Visst är det kul att flytta runt på grejjerna ibland, de kan ju få nytt "liv" genom en enkel omflyttning.

Jag har likadan gardin i mitt syrum/gästrum, tycker den är så snygg i all sin enkelhet.



Ha nu en skön kväll, kramar på dig

2012-02-21 @ 20:00:55
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Carola -Mitt gröna lilla rum

HEJ! Tittar in här hos dig och hoppas att du mår bättre. Kika in hos mig, jag har en tävling som du kanske gillar /Carola

2012-02-24 @ 23:00:38
URL: http://mittgronalillarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback