Söndag, söndag...

Hej alla fina trogna besökare här! Ni är underbara som hittar hit bara för att finna att näää, ingen ny uppdatering!  Nu känns det som orken börjar komma tillbaka...

Det har hänt en hel del sedan sist. Jag har tyvärr haft lite svårt att hämta mig efter lunginflammationen, förutom att jobba så har jag helst velat sova, sova, sova. Det känns som sagt bättre nu och jag orkar vara vaken en hel dag!!! Det här blev jobbigare än jag kunde ana... men snart är jag på banan igen!


Härligt att det är tulpansäsong, de här vackra lila fick jag av vännen Mags....

Ikväll är det skönt att vara inomhus (också). Det har blåst hårt hela helgen så att tända massor med ljus och njuta av värmen är inte helt fel.  Det kommer fortfarande en hel del snö, skulle inte förvåna mig om det blir lika mycket snö som i fjol. Funderar allvarligt på att emigriera till ett ställe där det är lite varmare, mindre lång vinter och lagom med snö!! Lagom är numera mitt förnamn... :D


Nu ska jag gå och göra iordning en kopp te.. funderar på att se Morden i Midsummer ikväll, eller Så ska det låta.

Ha en skön kväll!

Kraaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej Lagom! Så fin den var den svarta ljuslyktan....:-) Glad för att du börjar få krafterna tillbaka men ta det lugnt, så du får vara frisk nu! Kraaaam

2012-02-19 @ 20:10:07
Postat av: Annika

Jag håller med Maggan, ta det lugnt så du "inte åker dit igen". Roligt att se dig här igen :) Kramar i massor & tack för dina fina kommentarer hos mig, det värmer massor ska du veta!!!

Postat av: Malin B

KUL att se dig här igen! =)

Det kan ta sin tid att piggna till igen, förra veckan hade vi en "ulk-vecka" här... Försökte kurera mig med vitpepparkorn men lyckades inte fullt ut... Det var bara hunden som klarade sig ifrån bacillen så prata om att den var smittsam men nu är vi på banan hela högen igen, skönt! Barnen får ju dessutom sportlovet till att vila upp sig på.

Kram till dig!

2012-02-19 @ 21:58:18
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback