Bättre och bättre dag för dag...

Änligen verkar febern har gett med sig! Natten har varit minst sagt orolig men febern har gett med sig.
Reslutat: tvättar sängkläder och vädrar sovrummet ordentligt idag!

Vet inte hur det är med er men när jag har varit sjuk vill jag sanera sovrummet! Städa bort alla baciller så att det känns fräscht igen. Visserligen får jag ta det lugnt för krafterna är verkligen inte alls som vanligt, allt tar så lång tid att göra. frustrerande! Tur att jag har tvättmaskin i lägenheten, det underlättar! :D

Undrar ni hur det gick med vardagsrummet??? Tja, i princip ingenting utom att jag plockad in en skål från sovrummet och ställde på vardagsrumsbordet tillsammans med tre av mina Ittalalyktor.....



Har googlat på skålen och kom fram till detta...



En tanke slog mig just... nu är jag inte bara modebloggare, hi, hi, utan också "Antikrundan". Himmel och pannkaka vad ska komma härnäst från vardagslycka?? Kulturkvarten??? :D

Hör att tvättmaskinen har tystnat så det är dags att hänga tvätten och sedan får jag nog vila en stund.

Ha det gott!

Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Hahaha ! Kör med Kulturkvarten också...



Härligt att det går åt rätt håll och att febern gett sig ! Här har dotran fortfarande lite feber så hon blir då hemma imorrn också...



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

Postat av: mo

Skönt att du mår bättre, det är väl ett bevis om något när man känner för att sanera o få bort all sjuka....men ta det lite lugnt så du inte jobbar på för bra o får "lida" för det sen.

Haha, antikrundan...ja det är väl kul med en blogg som är nyanserad (eller vad man kallar det)...hihi

Annars var det en full kille som sa : Jaha, där åker antikrundan (om ett äldre gäng som åkte buss hem lite tidigare från Östersjöfestivalen förrförra sommaren..vi fick oss ett gott skratt), kramar på dig vännen

2012-01-25 @ 18:22:18
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag tar gärna lite av varje jag så jag hänger gärna med antingen du visar nya kläder, vardagsrummet eller antikviteter blandat med ett och annat recept och boktips! Du är ju hur mångsidig som helst.

Skålen var jätte fin och inte behöver man förändra jätte mycket för att det ska bli som nytt ändå.

I och med denna kommentar påminde jag mig om att jag skulle anamma ditt boktips som du hade "nyss". Ska hoppa vidare till bibliotekets hemsida och beställa boken omedelbums.

Skönt att du mår bättre. Kram!

2012-01-25 @ 20:10:07
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Annika

Skönt att du mår bättre! Jag tycker också det är roligt med lite blandad kompott, själv måste jag försöka variera mig mer känner jag. Kram på dig :)

2012-01-26 @ 00:31:51
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback