GOTT NYTT ÅR!

Börjar med att önska er alla Ett GOTT NYTT ÅR!

Tänk att det nu är 2012, ett alldeles nytt fräscht år med många möjligheter! För min egen del hoppas jag på att hälsan (ryggen) ska stabilisera sig och att alla runt omkring mig ska må bra och vara lyckliga!

Nyårsafton firade vi hemma, själva, maken och jag!


Nyårsdukningen gick helt i vitt och silver....

Menyn bestod av grillade tomater med permesanost och ruccolasallad till förrätt, fläskfilé, hasselbackspotatis och till det en kall limesås. Till efterrätt åt vi vanlijglass med varma hjortron.

Tolvslaget skålades in med champagne som sig bör. Inte ett enda nyårlöfte har getts i år heller - jag har mina mål uppsatta sedan länge så jag fortsätter att följa min plan... den behöver definitivt inte utökas. :D

För att återgå till föregående år så var vi hos äldsta dottern på julafton. Alla bilderfoton därifrån innehåller bilder på barnbarnen och enligt föräldrarnas önskan så lägger jag inte ut dem på bloggen... men det var en riktigt rolig och mysig julafton!! Tomten kom med paket till mig också, återkommer till det längre fram.

Nu längtar jag efter att plocka bort alla julsaker, som vanligt. Men de får nog vara kvar till trettonhelgen i alla fall, sen blir det lite omflyttningar. Vill ju ha fram mina julklappar...

Avslutar dagens inlägg med ett litet kollage från julen hos vardagslycka...


Ha det gott alla rara läsare av min lilla blogg. Ni är fantastiska som bara orkar kika in här trots den torftiga uppdateringen... lovar att skärpa mig!




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh det såg alldeles fantastiskt mysigt ut - och gott!



Jag avlägger inte heller några nyårslöften :)



Ha en skön fortsättning.

Kramkram

Postat av: Karin

Vilken fin silvrig dukning. Supergillar de fina ljusstakarna på bordet!



GOTT NYTT ÅR!!

2012-01-02 @ 18:44:29
URL: http://www.signeratkarin.blogspot.com
Postat av: Malin B

Vilken fantastisk fin nyårsdukning!!! =)

Du är en bra mormor som gör som föräldrarna önskar! All heder åt dig.

Jag var på vippen att jula ut redan i går "när jag ändå inget gjorde" men jag lät bli... Men till helgen ligger nog tomtarna "pyrt till". Jag gillar verkligen att ta fram dem men samtidigt vill jag ta bort dem när julen är över.

Kram till dig!

2012-01-02 @ 18:53:10
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: margaretha

Åh så fint:-D ser fram emot en surrkväll om allt som hänt och planer för 2012! kram

2012-01-02 @ 21:29:49
Postat av: Annika

Åh, så mysigt ni hade det. God fortsättning och tack för din fina kommentar :) Kram!

2012-01-02 @ 22:55:42
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja vi firade ju också själva och det var himla mysigt !

Hade tänkt plocka bort julen idag meeeeeen tror jag väntar nån dag till. Kan gott ha kvar den över 13dagen...och sen vill jag inte ut och börja skotta mig fram till baracken för att få tag i alla kartonger...hehe ! Så jag avvaktar...



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-01-03 @ 10:39:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: mo

Fint dukat för en romantisk middag för två...Nej nyårslöften har jag inte några, vet att jag inte kan hålla dem ändå...

Nja, julen får vara kvar över trettonhelgen i alla fall...sen så, kramar på dig

2012-01-03 @ 19:08:02
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback