Titta det snöar, och snöar, och blåser...

Inte kul väder idag!
Snön virvlar utanför fönstret och det känns som en bra idé att hålla sig inomhus! Vi har till och med minusgrader, vilket inte varit vanligt hittills i år.

Det har inte blivit mycket gjort idag men har i alla fall bakat en banankaka som blev helt misslyckad... *suck*
Nåja, den blev ätbar men något degig i mitten. Vet inte alls vad jag gjorde för fel, förra gången jag bakade den blev den perfekt. Käre maken tycker att den är god så den lär nog gå åt i alla fall! :D

Igår köpte jag årets första tulpanbukett - vita blev det. Njuter av blommor och ljus och intar soffan igen. Kroppen är inte på topp idag....



Så härligt att tulpansäsongen är här igen. En bukett blommor gör så stor skillnad!
Ha en skön kväll alla fina vänner!

Kram!
Liza

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad fint du fått härinne!! ;) Gillar det skarpt!!

Jag ville oxå ha tulpaner inför helgen men blev lite snål då dom ville ha 99kr för en bukett på Maxi!!

Sen glömde jag å kolla om det fanns på fler ställen i butiken så jag får allt klara mig utan i helgen.

Hoppas du mår bättre snart!!

Kramen, Maria

Postat av: Malin B

Tulpaner är ett av de finaste vårtecken som finns,även om det snöar utanför fönstret... Här är det bara ett tunt, tunt lager.



Banankakor kan bli väldigt goda även om de till utseendet inte är perfekta, lita på maken.



Pigga-på-dig-kram!!!

2012-01-06 @ 19:55:10
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Visst ser jag den fina manchetten där uppe! =) De är så fina. Culgrejer gillar jag också skarpt men den här "ljusstaksfatet" som jag fick nu hade jag inte sett förut.

2012-01-06 @ 21:53:49
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja, visst är det underbart med tulpaner! Jag kan inte få nog av dem. Kul att du gillade ändringen på min blogg, fast det enda jag har ändrat är headern. Blev inspirerad av dig faktiskt, Emma har gjort jättesnyggt till dig. Däremot tror jag att jag råkade ta exakt samma typsnitt som du i headern och det var INTE meningen! Nåja, vi har i alla fall inte samma färger eller samma bilder. Kram :)

2012-01-07 @ 00:27:39
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback