Lite av varje...

Är hemma i stan idag! Solen kikar fram ibland och det är nästan 20 grader varmt!

I helgen har Piteå Summer Games (PSG) gått av stapeln.
799 lag med tillhörande tränare, föräldrar och syskon har varit på besök i vår vackra stad! Helt underbart om ni frågar mig... däremot har det regnat, vilket det aldrig brukar göra den här helgen! Ni kan ju tänka er hur det luktat i förläggningarna med sura strumpor, benskydd och våta handdukar.... Määääään, helgen är magiskt och hela stadern sjuder av liv!

Vi har haft gäster i vår lägenhet, finaste
Sara och hennes blivande man! Så roligt att få träffas i rikiga livet! Sara är precis så gullig och rolig som jag har föreställt mig - man kan väl säga att vi klickade direkt. Lustigt det här med bloggvärlden, man får nya vänner. En del kommer man att få träffa öga mot öga men de flesta kommer att förbli just vänner i bloggvärlden..... Måste också tillägga att Saras sambo är en mycket trevlig bekantskap han också! Hoppas vi får tillfälle att träffas igen och få surra riktigt länge!! 

Sara hade med sig finaste presenten till mig (och maken)....



och inte nog med det - den var fullsmockad med finast sakerna...



Mitt i prick! Grejorna har alla kommti till användning i stugan och gäststugan... Så fint!

Ikväll åker vi tillbaka till stugan och Emma flyttar in här i väntan på att flytta in i sin lägenhet... Det kommer att hända mycket i början av augusti - men bara roliga saker!!

Alla planteringar utom en är nu klar ute i stugan. Jag har fotat i helgen och kommer att göra det eftersom för att se hur det utvecklar sig.... Det blommar inte mycket då det har varit för lite sol, men den måste ju komma fram snart så det känns att det är sommar!

Nu ska jag passa på att göra några ärenden, bland annat lämna tillbaka en blus som var snygg på galgen - men inte på mig. Köpa sista växterna och få lite lunchmat...

Ha det gott och så hörs vi snart igen!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Så KUL när det klickar direkt! =) Vilka fina saker ni fick!!!

Ha det så mysigt i stugan och nog är det så att det behövs sol för att det ska växa och gro, det får inte "rätta knycken" annars...

Kram!

Postat av: Sara

Åh vilka roliga bilder du bjuder på!!

Helt underbar helg och det bästa av allt att vi fick ses.

Hoppas såklart att NÄSTA gång är det inte en massa annat runtom utan vi får ses lite längre :)



Kramar i massor från oss i "söder".

2012-07-03 @ 17:56:32
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: EVA

Men så roligt att du fick träffa henne !!! Och vilka fina presenter ! Passade ju klockrent hos er...



Tänkte ju kika ut på stugan men det kommer alltid nåt/nån i vägen ;)



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-07-09 @ 22:00:21
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback