Sommar och sol??

Varken eller skulle jag vilja säga! Det blåser och är inte alls varmt - tack och lov är det uppehåll i alla fall.

Är hemma i stan en sväng och har ätit lunch med flickorna. Alla tre jobbar åt Pite Summer Games inom olika områden så det är bråda dagar och som mamma vill man ju att de iaf ska äta ordentligt!

Så härligt att vi snart kan välkomna strax under 800 lag i år tillsammans med ledare och familjer, många underbara människor blir det. Gissa om hela staden blommar upp. Ca 1600 frivillga kommer att jobba under helgen (gör ca 8 timmar var).. Fantastiskt!

Jag kommer att få äran att hälsa en kär
bloggvän med tillhörande make, snart gifter dom sig så jag skriver make,  välkommen till oss, ska bli så kul att träffas irl....

Annars är det fortsatt stugliv som gäller...



Det blommar så smått - men allting är ovanligt sent i år....



Fantastiska solnedgångar...

Fortsätter med att önska er en

Trevlig helg!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Åse

Härlig solnedgång , vackert! Kul när en stad blommar upp med trevliga människor !

Postat av: Annika

ja, jag undrar också var sommaren är, vi får hålla hoppet uppe på juli månad då, kram :)

2012-06-27 @ 16:24:28
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: EVA

Men så himla kul att få träffa henne !!! Hälsa och ge stora kramen från mig !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2012-06-28 @ 19:42:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Så roligt att få träffa en bloggvän i verkliga livet! Var ni som ni hade tänkt er? ;)

Jag har ju haft brevvänner sedan tidernas begynnelse och ofta, ofta så har bilden av den andra varit exakt rätt. Några har jag aldrig träffat fast jag "känt" dem sedan början av 80-talet.

Kul när staden blommar upp! =)

Vackra solnedgångar var det verkligen.

Kram!

2012-06-29 @ 18:20:20
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Sara

Ljuvliga bilder!!



Kramar

2012-07-03 @ 17:57:29
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback