Sommar, sommar, sommarstuga....

Oj, oj, vad jag har varit lat sista tiden... och haft lite tillgång till dator!! Men nu är jag här med en snabbrapport från sommarstugelivet!

Vi, läs maken, har varit i byggartagen igen! Då vi bestämt att inga stora projekt skulle genomföras denna sommar så satte den arbetsamme maken jag har, igång med att tillverka nya vindskydd. Rackarns så fint det blev!! Nu har vi stigit in i 2000-talet.....



Hela altanen bak blev ljusar och trevligare när det bruna staketet kom bort!!! I am happy!! :D

Nästa projekt blir att bygga en blomsterlåda till... kommer bilder när det är klart!

Jag "polemasar", omskrivning för "jag tar det lugnt", och pysslar med mina blommor, försöker fixa och dona så att det känns mysigt och välkomnande hos oss även utomhus. Det känns som om vi börjar få ordning på jättealtanen nu.



Fast här är lite blandade bilder från helgen som var... vackert och rofyllt! Bara att äta frukost och ha utsikt över fjärden med dess skiftningar, lyssna till fåglarna och känna lugnet är guld värt!

Nu ska jag skynda mig iväg och kompletteringshandla lite växter, fixa lite i lägenheten och sedan blir det väl plantering ikväll tillsammans med 3 miljoner myggor (minst).. Tror jag ska prova bita tillbaka så får de se hur kul det är, hi, hi!

Uppdateringarna kommer att ske mycket sporadiskt över sommaren - bara så ni vet!

Sköt om er!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: Åse

Vilket härligt stug liv, vackra bilder från en vacker miljö !

Postat av: Fina bilder från er stuga. Vill också ha en sommarstuga någon gång i framtiden.

2012-06-25 @ 15:55:27
Postat av: Living by Thea

Hej där!



Vilka fina bilder från er stuga. Vill oxå ha en sommarstuga i framtiden känner jag.



Har ju helt glömt bort att meddela dig att jag bllivit med blogg igen =). Välkommen att kika in om du har lust.



Karin fd Signerat Karin

2012-06-25 @ 15:57:39
URL: http://www.livingbythea.blogspot.com
Postat av: EVA

Oj så himla fint ni gör - både du och maken din ! Härligt att bara kunna njuta av sommaren och inte göra alltför mycket nyttigt...hihi ! Själv känns det som jag mest är i bilen...hehe ! Och vem vet, kanske bilen styr ut till er nån dag...hör av mig i god tid före isf !



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-06-25 @ 19:30:32
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Oj så himla fint ni gör - både du och maken din ! Härligt att bara kunna njuta av sommaren och inte göra alltför mycket nyttigt...hihi ! Själv känns det som jag mest är i bilen...hehe ! Och vem vet, kanske bilen styr ut till er nån dag...hör av mig i god tid före isf !



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-06-25 @ 19:31:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Men så fint!!!

Lugn, ro, lycka och harmoni. Jag skulle vilja komma och slå mig ner där på direkten.

Här är det rena rama höstkänslan, det har regnat i över ett dygn nu... Grått, grått, grått. Tänk vilken tur att jag INTE har semester nu då. ;)

Kram!

2012-06-25 @ 20:35:39
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Sara

Superfint blir det. Polemasa SKA man ju göra när man är ledig :)

Ses på TORSDAG!



Jag ringer.

Kramkram/Sara

2012-06-26 @ 19:36:23
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback