Tjohoo, helgen är här....

Innehåll: Middag hos goda vänner ikväll, stugliv med staketbyggnad (maken) och blomplantering (jag).

I eftermiddag, när käre maken kommer hem från jobbet, ska vi åka och köpa virke till nya "staketet" till stugaltanen och lasyr till densamma, betong för att täta där det läker ut vatten vid "dammstenen" och armeringsnät.... rostigt!! KUUUUUUUL!



Apropå någonting helt annat... Vill bara visa er en av de fina stövområden i vår vackra stad som jag ofta passerar på min morgonpromenad...



Så vackert vid kanalen. Det här är ganska nytt, det blev klart förra sommaren.

Oj, nu är det bråttom. Frida (och pojkarna) ringde och vill ha sällskap ut på stan. Tror att det blir en fika... Klart att jag hänger på.

Återkommer med rapport om helgens aktiviteter!



Kraaaaaaaaaaaam! /Liza 


Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken underbart härligt fin promenadväg du har!

Nu när min hund blivit lite "skraltigare" så har vi kortat ner morgonpromenaden betydligt. Vi luktar mest på blommorna i sisådär en kvart. ;) Men nu när det har varit svalare om kvällarna, eller som i kväll då regnet vräker ner är han tämligen pigg för sin ålder ändå. =)

Kram!

Postat av: Åse

Vilket vackert strövområde , härliga bilder. !

2012-06-09 @ 08:45:16
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: EVA

Hoppas Ni haft en kanonbra helg trots dagens skitväder ! Här har det mest ätits, så nu slutar jag med det...hehe !



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-06-10 @ 20:40:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback