Torsdag och städdag...

Tjingeling!

Helgen närmar sig med stormsteg och idag är det städdag! Har i alla tider städat på torsdagar så att det ska vara fint när fredagen och helgen kommer. Erkännas ska att det är lite si och så med den saken nu för tiden. Det är inte alltid det dammtorkas så ordentligt längre.

Eftersom min rygg är ur funktion, går jag runt och torkar där jag når.. alltså allt under midjehöjd förblir dammigt! Men så får det vara till dess att jag är som vanligt igen och jag har upptäckt att det faktiskt går att leva med ett tag. Det luktar ju faktiskt himla gott av såpan...




Den är rätt snygg såpaflaskan!

Jaa, Anna och prinsessan har varit här och ätit lunch. ♥Prinsessan♥ hjälper mamma på jobbet den här veckan då hon forfarande äter medicin. Många kramar hann vi med! :D

Ska försöka ta ett rum till med trasan - sedan måste jag vila en stund igen!

Ha en fortsatt skön torsdag - snart är det H E L G !

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja det är lika här ! Tar det jag ser och når...hihi ! Och vi överlever nog ändå...;)



NU: en kaffetår ute på bron !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

Postat av: Malin B

Förr i tiden hade vi också torsdag som städdag, det var innan vi fick barnen...

Nu städar vi jämt, men det beror ju mera på den fyrbente vännen men vad gör man inte?

Kram!!!!

2012-03-23 @ 22:58:39
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback