Välkommen mars....

Så fint väder vi har haft senaste dagarna. Synd bara att jag har varit förhindrad att gå ut....  Underbart när solen skiner och det droppar från taken. Nu kommer vårkänslorna!!

Apropå vårkänslor så har min fina blomma börjat växa så att det knakar....... 

Vi har hittills haft en riktig myshelg!
Prinsessan har varit på semester hos mormor och morfar.
Vi hämtade henne igår och hade en riktigt mysig eftermiddag och kväll. Trött blev hon redan vid åttatiden så vi bäddade soffan och hon somnade vid halv nio.  Sen var det hips vips morgon och dags för frukost, måla naglarna och fixa håret. Sedan åkte kritor och ritblock fram och vi ritade i över en timme. Till lunch gräddade jag våfflor... gott och näringrikt, hi, hi. 

Nu har förälrarna hämtat hem lillan och det är så tyst här... maken ser sport på TV och dator, och var jag sitter har ni säkert räknat ut. Just det vid min dator!!

Vi har bestämt oss för att beställa hem middagen ikväll, lite lata och trötta är vi allt min käre man och jag!
Nu måste jag bestämma vad jag vill äta....



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag har potatisklyftor och fläskfilé i kantarellsås i ugnen just nu så det skulle jag kunna bjuda på om det inte var så hisekligt långt till er...

Å, så gott med våfflor - nu blev jag ju sugen på det!

Kram!

Postat av: Annika

Åh vad mysigt med ett litet barnbarn som sover över :)

Beställa mat - det gör ni rätt i, det gör vi ganska ofta på helgerna faktiskt. Ha en skön lördagskväll och njut. Kramiz!

2012-03-03 @ 18:32:34
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh men hämtmat är aldrig fel.

Ha en skön vecka,

kramkram :)

2012-03-05 @ 12:14:55
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback