Dalahästar, vit färg och "fårskinn"..

Hej finingar!
Mår ännu lite bättre idag så förhoppningsvis ska krafterna räcka till att "adventa" klart idag!
 
Här om dagen när jag inte hade så mycket ork, var jag ändå sugen på lite enkelt pyssel. Mina dalahästar som fick följa med in till stan efter stugförsäljningen fick komma upp ur kartongen. Jag har ju redan tidigare målat alla vita, och nu har de fått täcken av fuskfårskinn som jag knöt fast med ett svart vackert band. Allt material fanns hemma...
 
 
Nu står alla fem på Stringhyllan i köket och en del av dem har fått små Cult-tomtar på ryggen..
 
 
Slutresultatet blev precis som jag föreställt mig - mysigt och stilrent!!
 
Nää, nu fortsätter jag med det sista pysslet.När jag är klar med det hamnar focus på att baka lite grann. Det får bli en sort då och då. Mest sugen är jag på att baka småkakakor, har blivit mer och mer förtjust i  kakor - ja, jag vet -  tantvarning på hög nivå. Men å andra sidan är jag TANT och stolt över att vara det! :-) Annars är det mystider med glögg och pepparkakor som gäller....
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza
Ps. Emma hjälpte mig att sätta in den nya julheadern.. Tack finaste Emma!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Detta är verkligen DU, både i bloggen och det du visar i detta inlägg. Tjusigt!
Kram!

Postat av: Elina

Hej Liza! Vad har du för planer i helgen? :)

2012-11-30 @ 12:58:47
URL: http://soderholm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback