Nu är det fredagsmys...

Härligt med FREDAG!
 
Helgen ligger framför oss som ett blankt blad - dvs inga speciella aktiviteter är inbokade! En fika på stan ska vi i alla fall ta oss. Det är ett tag sedan sist vi gjorde stan en fredag eller lördag
 
Hoppas att det inte blir regn för det är dags att "vintra" på gravarna och det känns som om det bör göras i helgen. Så en sväng ut i skogen känns inte helt fel för att samla lite material!
 
Vi får helt enkelt se vad som händer....
 
Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Trevlig helg till dig också - fast nu såg jag att detta inlägg var gjort för ett par veckor sedan men det ÄR ju faktiskt fredag i dag igen.
Hoppas att du fann vad du sökte till att fixa gravarna fina med.
Kram!

Svar: Hej Malin! Nu tänker jag återgå till ordningen och umgås här igen! Har saknat dig!Kraaaaaam
Elisabeth Bogren

Postat av: Malin B

Lusten hos mig är inte så stor den heller för bloggeriet, en liten mix kanske av att det inte finns så mycket "sitta-vid-datorn-tid" här hemma och så det där med mitt motto: Blogga - ett sätt att umgås. Lusten tryter uppenbarligen hos de flesta i min bloggbekantskapskrets och då försvinner ju det där ROLIGA med bloggandet. Att "träffas" i internetvärlden. ;)
Kram till dig!

2012-11-16 @ 17:56:42
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Sara

Hihi... ser att lusten att blogga är på topp!

Kramkram/Sara

Svar: Jamenvisst! Försöker att komma igång igen. Saknar ju alla mina fina bloggvänner....Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!
Elisabeth Bogren

2012-11-20 @ 07:04:19
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Malin B

Vi är då sannerligen likasinnade du och jag, då det gäller stök, bök och njutning. ;)
Kram till dig!

2012-11-26 @ 21:19:51
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback