Oj då....

Idag ett kortkort inlägg.
 
Har varit på jobbet, vilat och nu håller jag på att dammtorka här hemma! Fattar inte att två personer kan damma så mycket, vi är ju ändå inte mumier eller nåt´, iaf inte än! :-) Inte för att jag nu är expert på om mumier dammar eller ej, men jag har någon känsla av att det kan vara så!
 
Emma har varit förbi en sväng, kul att hon bor när nu så vi kan träffas ofta. Nu har hon börjat lägga ut lite bilder från lägenheten... fint är det!!
 
 Ikväll är det körövning med vännerna i Support Choir och sedan är torsdagen slut och det är bara att invänta helgen! Herreminje vad veckorna går fort!
 
Den här få jag tända ikväll, lyser upp så fint i höstmörkret!
 
Ha en fin kväll!
Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

åh har du köpt en stumpljusstake, de är såå fina. Jag var in igår hos Karin, men hon hade bara 2 ljushållare och jag vill gärna ha 4-5 st så jag ska in och handla en när hon fått in mer.
Ha så kul med kören i afton, kram!

Svar: Jamen visst är ljusstaken fin! Jag ska också köpa till några fler hållare... men har inte kommit mig för. Vilken färg ska du ha?? Jag var sugen på den vita määän de blev en plåtis...Ha det så gott!/LIza
Elisabeth Bogren

Postat av: Annika

det blir nog en plåtis här också :)

2012-09-06 @ 22:42:35
URL: http://annikalindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback