Onsdag och jag är ledig idag...

Inser att det är rätt skönt att vara ledig så här mitt i veckan. Jag testar ju nu hur jobbet bäst ska läggas upp för att ryggeländet ska hålla ihop någorlunda! Hittills går det bra....
 
Om en lite stund ska jag gå en prommis till min vän Maggan och hälsa på! Sen i eftermiddag ska jag uppvakta min kära bloggvän/irlvän Eva som fyller jämna år idag! Grattis till dig!
Igår var vi som ni vet på Prinsessans 5-års kalas! Hon blev superglad över sin monsterBarbie och kläderna! Men mest monstret!  Eva ska inte få någonting monsteraktigt utan det blir.... nej, det kan jag inte skriva här! Inte för  att jag tror att hon läser bloggar idag...men man vet aldrig. Min vän Mags ska bara få en nybakad äppelkaka....
 
Tänkte bara kort visa ett av mina projekt....
 

Med lite vit färg ska skänken matcha vitrinen bättre och jag tror att harmonin/balansen i vardagsrummet kommer att bli riktigt bra....
 
Nu ska jag gå och skölja ut toningen ur håret... rackarns vad jag ogillar de grå som vill sticka upp hela tiden. Tur det finns färg!!
 
Ha det gott!
Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken trevlig blogg jag hamnade på! Skänken kommer absolut bli snygg i vitt. Men med håret är det annorlunda. Jag färgade mitt igår.
/P

Svar: Men hej! Så kul att du hittat till mig!Som sagt tur att det finns färg för alla tillfällen...
Ska kika in till dig snart!
Kram!
Elisabeth Bogren

Postat av: Eva

1000 1000 tack för all uppvaktning. Snart ska det bakas...jag lovar !!! ♥♥♥KRAAAM EVA

2012-09-07 @ 01:17:08
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback