Välkommen S E P T E M B E R....

Tänk att sommaren nu definitivt är slut och hösten är här på allvar!
 
Inte gör det mig någonting. Sommaren som gick kommer jag inte att minnas som den "soligaste" i mitt liv - det har "regnat" rejält många dagar... Men barn och barnbarn, kära vänner och inte minst mina kära systrar med familjer har förgyllt vårt liv, tack för att ni finns!
Resan till Skottland tar jag så klart med mig som ett kärt minne... och vet ni, det blir nog en resa till... ;-)
 
Som vanligt tycker jag att det är lite av en befrielse när hösten kommer. Det kan ju bero på att jag är höstbarn, eller så är det bara skönt att boa in sig med mysiga plädar, the, tända ljus och en god bok?? Några projekt har vi förstås även denna höst och en del förändringar väntar, spännande...
 
Nu ska maken och jag till grannstaden en sväng och sedan hämtar vi två av våra döttrar ( Frida och Emma ) på flygplatsen, de har varit i Stockholm och sprungit/gått tjejmilen!! Himla bra gjort!
 
Nu blir det fler inlägg - det lovar jag! Har lidit av värsta bloggtorkan någonsin... nu har inspirationen återkommit!
 
Ha en fortsatt skön söndag!
Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Annika

ja, jag välkomnar också hösten! Det gör jag varje år, min absoluta favoritårstid. Hurtigt av döttrarna att springa tjejmilen, jag är djupt imponerad! Ha en fin söndag. Kram!

Svar: Ja, för mig är hösten bästa årstiden utan konkurrens...Ha en fin söndag du också
Kraaaaaaaaaaam
Elisabeth Bogren

Postat av: Anonym

Ser också fram emot hösten, inte minst för att få träffa dig lite oftare och surra om livets väsentligheter....:-) Men också för att få tända ljus och mysa och planera och fantisera om framtida projekt härhemma!

Snygg skylt (hihi) och snygga bilder som alltid i din blogg! kram M

Svar: Javisst är skylten snygg! Undrar vem som har förärat oss, maken menar jag, den?? We love it! Ja, vi ska umgås och surra som aldrig förr... kommer att behöva det! Känns iaf mycket bra idag - vi har varit och fixat lite i stugan...Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Elisabeth Bogren

2012-09-02 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback