Flitig lördag...

Makens kommentar igår när vi satt och åt middag: Men så smutsigt fönstret är... fick mig att faktiskt putsa alla våra fönster idag. Vi bor vid en mycket trafikerad gata så fönsterna är oftast extremt ogenomskinliga - men som sagt inte nu längre. Jag är NÖJD!
 
Efter fönsterputsningen och en massa annat fix (maken) så gick vi ute på innergården och grillade korv. Med lite potatissallad och julmust... ja, du läste rätt.. så fick vi ihop en riktigt god lunch!
 
 
Vi konstaterar bara att vi bor så himla bra! Att kunna gå ut och grilla eller fika på gården är inte alls fel när man bor i lägenhet mitt i centrum.
 
Nu har vi gått in och maken tittar på hockey. Har somnat ett antal gånger under matcherna så jag föredrar att göra annat... blogga till exempel, hi hi!
 
Fortsätt att njuta av helgen och
 
Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 
Ps. Tack för responsen på förra inlägget om mina fantastiska systrar! Kanske vill ni ha fler personliga inlägga här från vardagslyckan?

Kommentarer
Postat av: Malin B

För det första svaret på frågan: Jag "tar tar det du bjuder på". Gillar dig som du är. En härlig mix här tycker jag.

Att bo mitt i city men ändå kunna "leva som på landet" med fika i solskenet och lite grillning, det tycker faktiskt jag är idealet. Så skulle jag gärna bo. Speciellt under den hala årstiden då man inte gör annat än ligger på vägarna... =( Ändå inte "njuter" av lantlivet eller hur jag ska säga.
Så skulle det förhoppningsvis inte vara så mycket skjutsand hit och dit heller...
Äsch. Allt har sin charm och tjusning. ;)

Postat av: Viktkamp

Man tager vad man haver =)

2013-04-06 @ 23:35:16
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback