Sköna spa-söndag...

Här har spaats hela helgen... eller rättare sagt lördag och söndag i omgångar.
 
Nej, jag har inte varit bortrest utan haft lite vårupprustning av mig själv. Maken är däremot inte hemma så då passar jag på. Kunde inte låta bli utan skickade en bild till honom på mig med chokladmask i fejjan imorse, (såg baske mig inte klok ut)! Tanken var att han skulle längta hem till mig! Nu ska det bli spännande att se om han över huvud taget kommer hem. :D
Det är så härligt att känna sig lite vårfräsch och chokladmasken gjorde underverk för min hy, har också använt ett ögonserum (från SHISEIDO) och många andra sköna krämer... Så glänser huden och ögonen tindrar!!
 
Ute droppar det för fullt från taken och det var en riktigt varm och skön sol som lyste upp min prommis nu på förmiddagen. Älskar att det töar och snart go´vänner kan jag sitta på balkongen och mysa. Det är lite för kallt ännu då den ligger i skugga - men kanske senare i eftermiddag.
 
Nää, nu är det dags för en kaffetår - och lite mera sol!
 
Kraaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Annika

Förstår att du längtar ut på balkongen, du har så himla fint där! Härligt med lite upprustning av sig själv, det skulle jag också behöva. Fortsatt skön söndag. Kram!

Postat av: Malin B

Kul att "vårstäda" sig själv.
Vågade sig maken hem? Jag är grymt nyfiken nu. ;)
Det ser inbjudande ut på balkongen också.

Svar: Jodu! Den mannen är modig! Tur för mig att han kom hem - hade blivit jobbigt annars! Kraaaaaaaaam
Liza

2013-04-15 @ 22:09:54
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Anonym

Längtar att få sitta ute på din fina balkong och surra! Så klok du är som "vårstädar" dig själv - det finns så många som vårstädar överallt utom just sig själva - man ska verkligen unna sig att ta hand om sig själv, sånt är viktigt, särskilt om man inte är 100 % frisk tycker jag! kraaam/Mags

Svar: Min kloka vän - precis så är det! Försöker komma iform efter ett långt och jobbigt år! Men nu är jag på banan igen! Vi ska träffas massor, massor... Kraaaaaaam
Liza

2013-04-22 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback