Torsdagslycka....

Inte gick det som jag hade tänkt idag - med jobbet! Blev hemma idag också - för säkerhets skull. Sedan pratar vi inte mer om det!!
 
Pysslar lite, går med dammtrasan och känner mig så nöjd och tillfreds med livet! Har fotat lite hemma. Idag fanns verkligen inspirationen och ljuset, men inte tillräckligt med batteri i kameran! :D Måste le, för det är inte första gången det händer. Men det kommer fler dagar och ljuset har återvänt så jag känner ingen panik utan tänker ta en kopp te på balkongen.
 
Det här hann jag ialla fall få till....
 
 
Det här doftljuset är gudomligt! Det luktar inte för mycket utan alldeles, alldeles lagom. Vackert att titta på också!
 
Ha en skön torsdag!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Tycker det är svårt att hitta sådana doftljus som inte doftar för mycket så tack för tipset! Trevlig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback