Återkomsten....

... visst låter det som en film- eller boktitel! Men se.. det är bara jag som är på plats igen.
 
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med bloggandet eller annat med för den delen. Så då all min energi har gått åt till annat så fick vardagslycka fick vila ett tag igen. Få se nu hur det blir.. jag gör ett nytt försök att umgås här i bloggvärlden, för saknar er det gör jag!
 
Idag har vi strålande vackert väder, solen skiner och det är -4 grader just nu. Nog är det härligt att dagarna har blivit ljusare. Vi går mot vår!!
 
Gästrummet har förmiddagssol... bara en sån lite detalj gör mig så glaaaad..
Ser ni att vi har ny matta??? Den gröna har fått flytta in i förrådet tills vidare och den fina blå hittade vi på Rusta!  Det här är det rum där käre maken ser sina fotbollsmatcher och barnbarnen bygger kojor och tittar på barntv när de är är. Ett riktigt härligt rum att vara i!
 
Jag är mycket inne på blått nu. Blått och turkos har alltid varit lite favoritfärger - men har inte fått så mycket plats sen vi flyttade hit. Hade ju en del av just dom färgerna i stugan.  Nu är även vardagsrummet är lite blåispirerat.. kallar det för vintermys stilen, hi hi! Med fårskinn och massor med levade ljus blir det verkligen mysigt.
 
Önskar er en fin dag!
Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Äntligen är du tillbaka vännen !!! Du är saknad...

Och jag är surrsugen...så vi får nog boka en kaffe m surr när duär lite piggare igen :-)

♥♥♥
KRAAAM EVA

Postat av: Malin B

Å, jag blir så GLAD när jag ser att du hälsat på och jätte glad över att du har skrivit själv! =)
Så SOL! Trodde nästan att den övergivit denna planet för evigt. Den här vintern känns seg, så seg. I kväll var det så kall blåst med snö i så det kändes inte alls skönt att vara ute.
Kram!

2013-02-19 @ 19:11:08
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback