Fredag, fredag...

Blir ett kort-kort hallå från mig idag.
Gårdagen var helt datorfri - skönt! Lunchade med syrran och myste istället! Sen hände ingenting...jo, vi satte upp hyllan på balkongen som tänkt var från början. Blev kanoners. Balkongen ser större ut!!
 
Tänkte bara visa mina fynd från förra veckan...
 
Blev kär i ljusstaken (25 kr), den lite rolig ut. Materialet är hamrad metall av något slag. Nu pryder den köksbordet och är jättefin med vita långa ljus...  En vit löpare (20 kr) och förklädet som jag inte minns vad det kostade men kanske 50 kr??? Oj, glömde fota brödburken...
 
Nu en sväng på stan för inköp av en plattång min brinner snart upp luktar bränt och jag har fått användningsförbud av maken....
 
Ha en skön fredag alla!
 
Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Att fynda är så KUL!!!
Jag har "ärvt" min dotters gamla plattång sedan den där (svindyra) GHD-tången hon fick i julklapp.
Men är man frissa ska man ju ha det bästa. ;)
Fast närmare 2.000:- på en sådan är lite magstarkt enligt en snål finansiär. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback