Onsdag och kalas...

 Men så kul att så många har kikat på förra inlägget om vår innergård! Känns riktigt roligt!
 
Idag har vi varit på kalas. Vår äldsta dotter har firat sin 38:onde födelsedag! Grattis världens bästa Anna!
Vi uppvaktade med ett presentkort så att hon kan välja behandling(ar) på salongen!! Uppskattat är bara förnamnet, för som heltidsarbetande tvåbarnsmamma så behöver man få lite tid för sig själv ibland... lite vardagslyx. :)
 
 
Imorgon ska vi på kalas igen. Systersonen som bor och arbetar i storstan  fyller år på söndag. Men se då åker han hem så han firas imorgon!! KUL! Lika bra jag avslöjar att på lördag ska vi på kalas, surprice, ... 250 års kalas...  Nog om kalas för idag!! ;D
 
Vi har strålande sol ikväll och jag har varit ute och gett blommorna lite näringsvatten och plockat bort utblommade blommor. Njuter så av att få pyssla lite, det ger ro i själen!
 
Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken kalastid ni är inne i nu!!!
Hos oss avlöser kalasen varandra i augusti månad. ;)
Att få presentkort är toppen tycker jag.

Det var tur att jag googlade om lergryteanvändningen annars hade jag inte förstått att den skulle ställas in i en KALL ugn.
Du kanske kan hitta dig en ny på loppis. ;)
För 10:- tyckte jag att det verkligen var värt att "chansa" på om det var bra eller ej.

Postat av: Malin B

Kram för grattiset! =)
Här duggar födelsedagarna tätt, i morgon ska vi få vara med på 2-årskalas.

2013-08-05 @ 22:04:40
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback