Summering....

Himmel och pannkaka vad jag inte har varit aktiv här på sista tiden. Datastrul och lite annat har inte direkt inspirerat till att vara fysiskt aktiv... men i mitt huvud har det gjorts många fina inlägg. Synd att ni inte fick ta del av ett enda - för de var riktigt bra! :D
 
Eftersom vi sålde vårt smultronställe i höstas så byggs här nya traditioner eftersom. Påsk, valborg, midsommar osv har ju nästan alltid firats i stugan så nu gäller att tänka nytt.
 
Årets midsommarfirande gick av stapeln hos Frida med familj. Så trevligt vi hade, mycket mat, badtunna (för barnen), svärmor, snart 88 år, var med. Vi hade knytis som vanligt....och rackarns mycket mat blev det!
 
 
Emma firades med tårta och paket...
 
Vi har också hunnit med kalas för systerdotterns äldsta dotter, göra en del "hälsa på rundor", plantera och underhålla innergården, vi kom hem från en semesertripp i fredags (blider kommer) mm mm.
 
Hoppas nu att jag slipper mer datastrul och annat som stör - för jag har saknat er mina goa bloggvänner!
 
Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

...och DU har varit saknad.
Blev glad över att se att du varit här! =)
Att öppna dörren till nya fina traditioner är också härligt. Jag tycker att det ser rackarns bra ut det här!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback