Lugn och ro

Tisdag......

Mina ringar ligger i vitrinskåpet för jag är kallad till MR (magnetröntgen) på torsdag, alla smycken måste alltså bort. Känner mig så naken utan förlovnings- och vigselringen. Nåja, det är ju bara tillfälligt så det är ok!

 
Sen har mina syrror och jag fått en riktig överraskning.... Kan inte säga mer än att vi är förvånade och glada. Ni vet lite som "plötsligt händer det" fast utan lotter!

Sitter nu och myser i soffan med kopp the och tända ljus. Gläds åt den fina tulpanbuketten och har det riktigt bra!



På den gamla silverfatet har jag samlat ljuslyktor från Iittala, så fina. Gillar blänket som blir när ljusen speglar sig i den blankputsade brickan. 

Nu ska jag fortsätta att virka på min mössa, blir den fin får ni se den när den är klar!

Kraaaam! / Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Håller tummarna för att det går bra med röntgen.
Vad roligt med en GLAD överraskning.
Inte utan att jag blir nyfiken men bara det är en bra grej så är jag lugn. ;) Vilket det verkar vara.
Mysigt med ljusen och tulpanerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback