Tillökning i familjen

julafton utökades vårt lilla hushåll med en medlem till.
 
Tillåt mig presentera  
 
 
"Apis" som ett av mina barnbarn döpt den till.
 
Gissa om jag blev överraskad när paketet öppnades på julafton. Trodde någon drev med mig när jag fick se kartongen, men icke Kaj Bojesens fina apa är nu MIN!! Vet inte hur många gånger jag har varit på favoritbutiken "Hem Ljuva Hem" och beundrat den - nu får jag njuta av den varje dag tack vare min fina familj!!
 
 
På hedersplats i vardagsrummet!!
 
Funderar på att plocka bort julsakerna i eftermiddag... eller kanske imorgon! Men det börjar vara dags nu känns det som. Konstigt nog har jag aldrig varit så lite less som iår trots att jag har varit ledig från den 23/12. Men innan jobbet börjar till vecka ska det plockas bort och städas ordentligt.
 
Nu hoppas jag att slaskvädret ger sig av och att vi får lite snö mer snö och några minus (trodde aldrig att jag skulle skriva det här). Det är så halt att risken för att bryta armar och ben är stor bara man ska gå till soprummet. Man kan lugnt säga att vi har en underlig vinter iår.
 
Nej, nu måste jag rusa, blir snart upphämtad att döttrara...vi ska på en liten roadtrip!!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaam! /Liza
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken sötis!
Jag ska plocka bort julen på söndag tror jag.
Skulle kunna tänka mig att göra det idag men jag väntar lite för husfridens skull. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback