Bricka eller inte bricka.....

....det är frågan.....

Regnigt och grått här i staden idag och då passar jag på att fixa lite inomhus.

Jag har "hittat" två brickor, likadana men i olika storlekar.  Nu är frågan ska de få vara kvar eller inte...


Hmm, känns som om jag gillar den. Praktiskt också om man snabbt vill flytta bort prylar från soffbordet. Får fundera på det en stund. Perfekt att samla små stilleben i. 

Det är märkligt vad jag kan väga för och emot och ha långa diskussioner med mig själv. Kan det bero på att jag är född i vågens tecken? 😊 Hittar inget negativt än......

Den lilla brickan har inte fått någon bra placering än. Men det kommer!

Nu vila en stund innan middagen, blir mycket nyttigt idag. Passar på att frossa i sallader och andra nyttigheter när jag är gräsänka ett par dagar!!



Ha en fortsatt skön måndag denna vår nionde sommardag...

Kraaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: annika risberg

Snyggt med brickan...jag har satt på min bricka möbeltasssr under i varje hörn ( 2st på höjden eller som man vill ) blir snyggt när det blir lite luft mellan brickan & bordet...ser mindre platt ut! Ett tips som jag har fått.

Svar: Tänker göra det nu när jag har bestämt mig för att den ska få stanna! Köpte en mindre också, bär runt den till jag vet var den ska stå!! Kraaam
Liza

2014-06-09 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback