Regn...igen...

Fy sjutton, nu regnar det igen! Vad gör då en händig vardagslycka? Jo, gör klart en del handarbeten.....

Den virkade koftan är nu helt klar med knappar ( avskyr att sy i dom) och allt ....
På bilderna till höger är färgen mer rättvisande ( den är gråblå )!

För ett par år sedan stickade jag en tröja i eget mönster. Den har legat i ett skåp för att den saknade, jodå, knappar. Åtta stycken ska dit...



Fyra klara.... Fyra kvar.... Förstår inte varför jag ville ha sprund fram??? Men det blir snyggt när det är klart. 

Sen är köpekoftan jag "pimpat" klar också...


Det blev naturfärgade knytband. Tänker byta till de röda till hösten..

Nää, som sagt fyra knappar kvar att sy i (pust)...

Ha, ha, blev många....idag! 

Kraaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: Malin B

Det finns bara ett ord för dig och handarbete: PROFFS!!!

Svar: Tack snälla Malin!
Liza

Postat av: cecilia

Åh så mycke' fint. Den blågrå koftan - en sån skulle jag vilja virka - finns mönster?

Svar: Hej! Roligt att du gillar min kofta! Mönstret finns hos Drops, gratis, och du hittar det på nätet! Ha en fortsatt skön sommar!
Liza

2016-06-27 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback