Slut på midsommarhelgen...

Söndag, äntligen lite värme igen!

En riktigt skön midsommar har vi haft, trots vädret. Bröderna Bus på övernattning midsommarafton. Vi åkte till äldsta dottern och grillade och kusinerna fick bland annat delta i en skattjakt med många uppdrag. Massor kul!

Midsommardagen hos mellandottern, grill igen och mycket surr. Vi passade på att fira "Lillan" också en dag i förväg då hon jobbar idag. Min minsta är nu 27 år! 😀

Idag har vi grävt på innergården som är på väg att göras om och föryngras... Jag bjöd hjälpsamma grannarna på kaffe och fika. Riktigt mysigt! Grannsämjan är god i vårt hus och vi är ett gäng som hjälps åt med trädgården mm.

Nu ser maken fotboll, jag sneglar lite och stickar... 
Helgrosorna är fantastiskt vackra fortfarande.

Ha en skön kväll! 

Kraaam!
Liza



Kommentarer
Postat av: Malin B

Härligt att bo med goda grannar. Sådant sätter helt klart en guldkant på tillvaron.
Kaffe i glada vänners lag smakar bäst.

Postat av: Lena i Wales

Vilken härlig midsommar ni verkat ha. Jag har firat midsommar idag, ja lite sent, men eftersom det inte firas här i Wales anordnade Svenskar i Cardiff ett midsommarfirande idag. Det var jättelyckat!

2014-06-22 @ 23:32:26
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback