En kruka och lite annat....

Nu på morgonen har jag lyckats fota mitt andra inköp från gårdagen. En alldeles underbar kruka designad av Mr Sommar himself.... Ernst Kirchteiger!!!

Inte helt otippat att jag skulle falla för patinan, älskar att den ser ut som om den har varit med ett bra tag. Instämmer helt och fullt i uttrycket "I det enkla bor det vackra"!  Priset var också mycket humant vilket uppskattas. Ev blir det någon fler i större storlek också.....

Vardagslyckliga jag har precis fått i mig dagens första kopp kaffe. Morgonen (och natten) har varit otroligt seg (smärtsam) och jag har lite extra svårt att gå. Hoppas på en bättre eftermiddag så att jag vågar mig ut på en promenad. 

Vi ska gå och EU-rösta maken och jag i eftermiddag. Det är fullt upp på söndag med morsdagsfirande och födelsedagsuppvaktning av vår ena svärson. Smart nog så slår vi ihop de båda eventen till ett!

Nu påtår!!!

Kraaam!
Liza



Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas verkligen att du orkade gå en liten promenad. Smart att slå ihop firandet.
Hej svejs.

Svar: Hej Annika! Roligt att du kikade in hos mig! Blev en kvällspromenad till slut! Ha det gott!
Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback