En vanlig måndag.....

Helgen är slut och vi välkomnar den sista måndagen i maj månad! Kalla vindar blåser idag - saknar värmen!

Började dagen med att prata med min läkare och sedan en prommis till Apoteket. Fil till lunch, lyxigt värre😀 Mitt spännande liv i ett nötskal!

På eftermiddagen en roadtripp med Emma. Jag söker ett klaffbord till köket men hittills har de begagnade borden på marknaden haft fel mått. Har sett ett par nya, ja ja, kommer tid kommer råd.... 

Kaffe och kaka på ett café bara för att de har så fina lampor - många Bumlingen i original. Emma var sugen på att rycka ner en och ta hem, på skoj alltså! Skämt åsido, det har grymt gott fika också!!

Nu ser jag Maria Wärn, bloggar och gläds åt mina pioner som slår ut lite eftersom....

Kraaaaam
Liza





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback