Klämdagsfredag....

Solen gömmer sig bakom en massa gråa moln idag. Jag hoppas att den kikar fram snart igen! Behöver mycket sol nu...

Gårdagens kalas för systerdottern var så trevligt. Strålande sol, umgås med nära och kära, smörgåstårta, gräddtårta och marängtårta, barn som sprang omkring eller hoppade i studsmattan, vuxna i samtal som gav många skratt, ja då kan inget firande gå fel! 

Födelsedagsbarnet blev jätteglad över sitt Urbaniahus från Khäler! Så fina att jag nog måste samla på mig ett gäng!! Hon fick även en dikt skriven av Moi, helt galen men med Lotta-humor.... Ja, vi är lite galna i vår familj men på ett bra sätt!

Idag har jag vispat runt lite med dammtrasan, orkar inte så nu får städningen vara tills jag orkar. Däremot ska jag röra ihop en sockerkaka för Fridafamiljen kommer hit på eftermiddagsfika!

Avlutar dagens inlägg med tre favoriter, alla i trä, jag gillar....

Önskar er en skön fredag och helg om vi inte ses!

Kraaaaam!
Liza







Kommentarer
Postat av: Malin B

Galen på ett bra sätt är en kanonbra egenskap!
Vilket underbart fikasällskap!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback