Morgonkaffe på min balkong....

Ljuvligt, ljuvligt ute! Strålande sol och ca 20 grader! 

Sitter och dricker kaffe på balkongen medan jag väntar på att allergimedicinen ska verka! Ja, de andra medicinerna med för den delen.



Vi har inte någon jättebalkong utan den har en lite-lagom-för-två-storlek. Ett bord, två fåtöljer och ett par pallar är lagom möblering. Vi äter ofta här ute och jag sitter och läser och dricker kaffe här bara för att det är så mysigt. Det fungerar utmärkt att blogga härifrån också....😀 


Några blommor har fått komma ut men de måste tåla nattkylan. Murgrönan är utmärkt, den klarar allt och en annan växt som doftar eucalyptus när man rör vid bladen. Namnet, hmm, kommer inte ihåg. Den fina skylten fick maken i present för ett par år sedan. 

Vet inte vad jag ska göra idag förutom att ta ett tag med dammtrasan.... Kanske en prommis också, det behövs efter två smärtfyllda i det närmaste orörliga dagar. Har lite bättre idag 👍

Ha en skön dag! 

Kraaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Inger

Så fint du har på din balkong. Ha det bra och njut av sommardagen.

Svar: Tack snälla du!!
Liza

2014-05-21 @ 10:29:35
Postat av: Frida

Den passar också ypperligt för surrstunder! :)
Tack för idag!

Svar: Eller hur??!! Fler surrstunder åt folket!! 😊
Liza

Postat av: Malin B

Jag tycker din balkong har stor mysfaktor!

Jag hade nog bara tur i tävlingen... Men jag blev jätte glad!

Svar: Kommer du någon gång till min stad vet du var du ska få fika och massor med surr!! 😊
Liza

2014-05-21 @ 22:43:28
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback