Städar....

...men det går så sakta! 

Köket börjar bli klart och nu sitter jag och vilar för ryggen är inte snäll idag om jag säger så. Men det är bara att kämpa på i maklig takt. Blir säkert klar till midsommar så det är ju positivt!😀


Har ni sett min "Ernsthylla" förr? Är ju lite förtjust i hans design...

På kvällarna sitter älskade maken och jag och planerar för en liten semestertripp . När är bestämt men vart är ett stort frågetecken. Ska vi bara köra dit näsan pekar, eller ska vi mot ett bestämt mål?  Vaxholm, Örebro, Falkenberg, Varberg, Gotland..... Hur långt orkar jag åka? 

Roliga bekymmer om jag säger så för huvudsaken är att vi kommer iväg några dagar! 😊

Känner för vatten, sandstränder, uteserveringar, slott, kyrkor, mysiga hotellrum eller stugor, glass, ja, kort sagt sommarsemester. Vi får se vad det blir av våra planer.

Näääää, arbetsledaren 😀 säger att rasten är slut och jag måste greppa dammtrasan igen....

Ha det gott!

Kraaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Fin, fin hylla!!!
Roligt med "rolighetsplanering", ibland är den delen lika rolig som det roliga. ;)
Jag håller tummarna för att du och maken får en härlig trip vart den än bär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback