Tiden går.....

Hej kära bloggvänner! Kikar in för att ge en liten uppdatering.....


Sommaren och hösten var riktigt tuffa! 
Mina ryggproblem förvärrades. Den 7:e oktober opererades jag äntligen och det verkar som om den har lyckats bra! Tekniskt sett är den fulländad så nu hänger resten på hur nerverna bestämmer sig för att trivas när de har fått mer plats. Ska på återbesök nästa vecka så då får vi se vad läkaren säger. Har många restriktioner och är mycket begränsad i vad jag kan och får göra men som det känns nu så kommer jag ialla fall få delar av ett mer normalt liv tillbaka! 😊 Om ett år kan man mer säkert bedöma hur operationen lyckades! 



Tror inte att jag har visat upp min nya favortitmöbel - gungstolen! Den bara älskar jag. En likadan fanns i mitt föräldrahem, mellansyster har den, och till slut fann jag min egen! Över dynan ligger ett fårskinn som jag köpte på Öland i somras. 

Nu ligger jag här och planerar för advent. Älskar adventstid och längtar bara efter att få börja plocka fram...
 Anna var här i fredags och bytte gardiner i köket och vardagsrummet, så gardinbytena är klara.
Nu är det bara städning och pyntet kvar - kommer att få hjälp med det också som tur är. 

Ja, det var ett litet "hej" från mig! Sköt om er och våga vägra julstressen!!

Kraaaaaam! ❤️

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, vad glad jag blev av att "se" dig här igen.
Jag håller tummarna för att "din nya" rygg och du ska bli bra kompisar.
Advent är en mysig tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback