Tiden bara försvann...

....och inte en rad blev skriven här! 

Sedan sist har jag börjat jobba igen sedan mars, ha semester och de omtalade badrummen är klara! 

Känslan när man ser slutresultatet och får bekräftelsen att man valt rätt och tänkt rätt är så skön. Vi är ( modernt uttryckt) toknöjda!

Vi börjar i käre makens...


 
Det är inte stort men riktigt mysigt!!

Nu kikar vi på mitt...



Ser ni golvet som ser ut som om det är gjort av betong? Jag bara älskar det! 

Vi har takduschar i båda och riktigt roliga "kranar". Yngsta barnbarnet undrade varför vi hade köpt trasiga? 😃

Opas, nu ska jag dare ssa om. Vi, maken och jag ska iväg och sjunga på en allsångskväll. Inte Liseberg eller Skansen, men lika kul ändå.

Trevlig onsdagkväll på er! 
Kram
Liza 


Kommentarer
Postat av: Malin B

Tjusigt och du, LYX att ha varsitt badrum.
Men väldigt perfekt.
Att köpa trasiga kranar kan ju verkligen diskuteras. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback