Influensa....

Ligger sedan igår med feber och ont-i-kroppen! Hoppas det går över fort. Jag har inte tid att ligga här....

Har haft en bra vecka med lite mormor tid med en lite hängig prinsessa.  
Kört bil för första gången på ett halvår minst. Känner att friheten återvänder...
Besökt jobbet och träffat mina arbetskamrater, längtar till jag kan jobba igen.  
Besökt bästa vännen som inte alls är frisk men kämpar på! Kramar till dig.

Igår fick jag håret klippt (äntligen) det var liksom ingen frisyr längre. Nu är jag jättesnygg i håret! 
Hade uppföljningsbesök hos sjukgymnasten. Rehabiliteringen går bra määään det blir nog inget jobb förrän i april. Vi får avvakta och se.
 
Nåväl, däckade när jag kom hem och somnade, vaknade med feber och ont i alla leder..... Ingen övning med kören igår och inget ögonbrynsplock idag hos finaste Mona på Salong Shi idag.... 

Nu är det sängen som gäller. Inte alls kul men nödvändigt!




Kommentarer
Postat av: Malin B

Pigga på dig! Den bästa medicinen är ju vila när bacillerna övertar kroppen, hoppas du snabbt vinner över dem. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback