Torsdag är vispa-med-trasan-dag...

Oj, vad denna vecka går fort! Det är nästan så att jag inte hinner med...

Håller på med storrensning här. Det är så befriande. Arbetsrummet är klart (äntligen, det går ju inte direkt fort om jag säger så). Alla recept, handarbetsmönster, inspirationsbilder, garner, tyger...är på rätt ställe, insorterat i pärmar, fint vikta och färgsorterat. Det är bara att välja vilket som passar 😊

Här har vi även musikhörnan... Många funktioner som ska samsas.

Nu kommer snart Emma och hämtar mig, vi ska på mataffären! Sen åker maken och jag och tittar på duschdörrarna till stora badrummet. Sen hoppas vi att renoveringen kan starta.nu!

Ha det gott!
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: millandante

Underbart att rensa och fixa, så härligt!!

Milla

Svar: Ja så är det. Det är bra att röra om i energierna ibland!
Liza

Postat av: Malin B

Härligt med "stora badrummet" för då måste det finnas ett till! ;)
Jag hade ingen beslutsångest då jag skulle välja utan blädder, blädder i katalog och så pekade jag bara. ;)

2015-02-06 @ 19:43:51
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback