Torsdag....



Yes! Dricker mitt älskade kaffe så att hjärnan vaknar till liv. Så de kloka orden stämmer verkligen in på mig. 

Tänker på gårdagens lunchdate med min kära kusin, åh, så kul! Vi pratade oavbrutet i fyra timmar. Om allt mellan himmel och jord. Ni kan ju tänka er, det skiljer tre veckor mellan oss så vi har en lång historia tillsammans. 

Idag är planen att vispa runt med dammtrasan. Det behövs minsann. Sen vila och ikväll övning med gospelkören inför musikcafet imorgon kväll.

Har haft lite sämre ryggdagar men måste ju testa hur det här håller. Vill ju börja jobba så fort det bara går. Nåja, kommer tid kommer råd! Jag måste ha tålamod och lyssna på kroppen 

Näääää, bäst att sätta igång och göra någonting nyttigt....

Ha en bra dag alla!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det är klokt att lyssna på kroppen och att surra med trevligt lunchsällskap!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback