Nu händer det igen...

Trodde inte att det var sant när jag fick höra att mattläggarna var sjuk i måndags, han var sjuk tisdag också men idag ( onsdag ) kom han. Nu är båda badrummen spacklade... Tjoho, det finns hopp om att detta ska bli klart före påsk :-)

Annars så händer inte så mycket och det går inte göra så mycket hemma så jag handarbetar...


Den här dressen har jag stickat till en tremånaders baby. Stickar gärna små plagg då händerna värker om det blir för tungt....

Nu ska jag sova, hantverkare börjar tidigt.


Jo, jag måste bara berätta att jag vann en budgivning  ikväll, jag ska hämta DEN imorgon. I am happy! Ni får se sen....

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Malin B

Så FINT du producerar med stickor och garn!
Spännande att få se vad du vann för budgivning.
Till jul ska du se att ni har badrummet klart, om de inte hinner till påsken. ;)
Å, vad man vill ha det färdigt!!!

Svar: Ha, ha, som tur är flyter det på bra nu så någon vecka till då har jag vatten och badrum igen! Hurra!😀
Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback