Hallo fredag....


Kan villigt erkänna att jag inte upplever någon fredagsmood idag. Det är lite svårt när man legat sjuk en vecka. Börjar äntligen känna att det går åt rätt håll, det tackar jag särskilt för. Hoppas på någon prommis senare i helgen - längtar så mycket efter frisk luft.

På söndag är det Alla Hjärtans Dag! Vi firar sällan mer än att vi delar en bakelse till kaffet. Men jag älskar hjärtan...



De här snygga hjärtana hade Buketten före jul. Jag kunde bara inte motstå att köpa ett av varje och hänga på en av väggsnuttarna i köket, och där ska de få hänga kvar. Har många hjärtan i olika material här hemma och fler lär det bli💕

Nu blir det vila en stund innan finaste Emma kommer förbi och hälsar på en stund!

Ha en riktigt härlig fredag💗

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag gillar också hjärtan jätte mycket. Ännu mera gillar jag hjärtliga människor - sådana som du och fina Frida! :) Mina blogghjärtan!

Svar: Du finns i våra 💗 också!
Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback