Vardagslyx och vinter....


Härliga måndag är här igen!

Efter jobb och lunch med arbetskamrat, lite surr med mellandottern och man så var det dags...... Dags för PEDIKYR! Så ljuvligt, underbart, skönt! 

För fyra år sedan slutade jag röka när jag fick bakteriell lunginflammation. Jag var faktiskt riktigt illa däran och när jag återvände till livet så hade jag bestämt mig - aldrig mer en cigarett. På den vägen är det! 

Pengarna som jag alltså numera inte röker upp hamnar på lyxkontot!  Pedikyr och snygga ögonbryn på salong unnar jag mig nästan varje månad!





Visst är det underbart att det blir ljusare för varje dag som går?! Vi har vacker vinter här med snö och minusgrader och solen kikar fram en stund varje dag! VINTER NÄR DEN ÄR SOM BÄST!

Ha en fin måndagskväll!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Bra omdisponering av pengarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback